۱۳۹۰ مرداد ۲۶, چهارشنبه

در چنین شرائطی ممکن است کسانی بیطرف یا تماشاچی باشند

اما بدانند این روزها سالگرد شهادت دهها هزار مجاهدی هست که درسال ۱۳۶۷ قتل عام شدندو سالگرد بر گزار می کنید، اما برای مجاهد زنده زمینه کشتار آماده می کنید. قرار نیست وقتی مجاهدین خلق کشته شدند روبان مشگی بزنید وصاحب عزا شوید خطابه بخوانید.
می دانیم حمایت از  مجاهدین کار ساده ای نبوده و نیست. بدون شک رژیم و مافیای آن و سایتهایشان به لجن پراکنی می پردازند ویا سایتهایشان را در اختیار مزدوران می گذارند تا حرف صاحبان سایت را بزنند، چرا که می خواهند از قافله عقب نمانند و چه حقارتی بالاتر از این که همدستان به اصطلاح اصلاح طلب انها با ماموران سیا  امضا کرده اند وخواستار سرکوب مجاهدین خلق هستند؟ شما که در سرکوب مجاهدین خلق گرداننده و همدست آخوندها و مالکی هستید محض رضای خدا چنین کاری را نمی کنید که از صبح تا شب نقشه جنگ ترسیم کنید ودر آخر قربانی رادراز کنید. در دنیای سیاست کار خود به خودی مداوم نداریم.
سی سال است که سلاخ خانه ولایت فقیه شب و روز خون مجاهدین خلق را در ایران و در خارج بر زمین می ریزد. راستی از امثال رضا تکیه ها در وزارت خارجه بپرسید آخوندها از حمایت چه کشورهائی برخوردار بوده اند؟ وقتی مک فارلن در تهران مشغول بود خامنه ای در نماز جمعه می گفت ما پوزه آمریکا را بخاک می مالیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر