۱۳۹۰ دی ۸, پنجشنبه

رسوایی خامنه ای و عملیات موشک پرانی به اشرف در واکنش به توافقنامه و طرح ملل متحد



پنج‌شنبه، ۰۸ دی ۱۳۹۰ / ۲۹ دسامبر ۲۰۱۱
رسوایی  ولی فقیه ارتجاع وتکرار کٌدهای شناخته شده وزارت اطلاعات درباره عملیات موشک پرانی  به اشرف در واکنش به توافقنامه و طرح  ملل متحد
«حمله موشکی به اشرف از طرف خود منافقین هدایت می‌شود»
«منافقین هیچ‌گاه در عراق در معرض تهدید نبوده و همواره در آرامش در این کشور به‌سر برده‌اند»

خامنه ای با تکرار ترجیع بند مسخره خمینی دجال که می گفت «شکنجه شایعه است» و«مجاهدین خودشان خودشان را شکنجه می کنند تا مظلوم نمایی کنند»، مدعی شد که  مجاهدینِ تحت محاصره دراشرف، «خودشان به خودشان موشک می زنند تا مظلوم نمایی کنند»!
هم چنین مدعی است که  قبل ازاین حملات موشکی ، حملات۶و۷مرداد و۱۹فررردین وکشتار و محاصره  و ۳۰۰بلندگوی شکنجه روانی هم همگی شایعه است و«منافقین هیچ‌گاه در عراق در معرض تهدید نبوده و همواره در آرامش در این کشور به‌سر برده‌اند».
بیچاره ولی فقیه ارتجاع که این چنین سر به رسوایی زده و هم شدت کلافگی رژیم را از میانجیگری ملل متحد و شکست توطئه های رژیم به خاطر بین المللی شدن موضوع اشرف برملا میکند و هم آشکار نشان میدهد که عملیات موشک پرانی به اشرف، کار بیت العنکبوت خامنه ای ومغزهای متعفن و طراحان کهریزک و قتلهای زنجیره یی و مجریان مربوطه در نیروی تروریستی قدس است.
دراین باره، به خبرسازی یک روزنامه باند ولی فقیه ارتجاع توجه فرمایید.
روزنامه حکومتی خراسان ۶ دی ۱۳۹۰: «حمله موشکی به اشرف از طرف خود منافقین هدایت می‌شود»
«گزارشهای متناقضی درباره حمله خمپاره‌ای به اردوگاه اشرف محل اسکان اعضای گروهک تروریستی منافقین منتشر شد.
واحد مرکزی خبر به‌نقل از یک خبرگزاری عراقی گزارش داد: افراد ناشناس ۳ خمپاره به اردوگاه اشرف شلیک کردند.
این در حالی است که فرمانده اداره پلیس استان دیاله عراق در گفتگو با فارس خبر حمله موشکی به مقر منافقین در عراق را تکذیب کرد و آن را در راستای مظلوم نمایی این گروهک عنوان کرد.
در همین حال سیدمحمد جواد هاشمی نژاددر گفتگو با خراسان تأکید کرد که بحث حمله روز گذشته در زمانی که منافقین به آن احتیاج داشته‌اند، روی داده است
هاشمی‌نژاد افزود: وضعیتهایی مشابه این وضعیت در گذشته نیز اتفاق افتاده است و این نشان می‌دهد که حوادثی از این قبیل توسط خود منافقین هدایت می‌شود.
منافقین می‌خواهند از طریق چنین حوادثی فشارها بر دولت عراق را برای عقب‌نشینی از مواضعش علیه منافقین افزایش دهند والا منافقین هیچ‌گاه در عراق در معرض تهدید نبوده و همواره در آرامش در این کشور به‌سر برده‌اند.
از سوی دیگر، دفتر سازمان ملل در بغداد اعلام کرد که سازمان ملل و دولت عراق توافق‌نامه‌ای را برای تغییر مکان گروهک تروریستی منافقین از اردوگاه اشرف در شمال شرق عراق امضا کردند.
هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا گفت که این افراد به اردوگاه آزادی که پیش‌تر پایگاه نیروی نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد بود، منتقل می‌شوند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر