۱۳۹۰ آذر ۲۶, شنبه

دکتر« تروریست داند و پینه دوز که در انبان چیست؟ »



مزخرفات وآرزوهای بر باد رفته فاشیسم ولایت فقیه بهترین عنوانی است که می توان به  گفته های  "دکتر تروریست مرتجع"ولایتی، مشاورامور بین المللی خامنه ای نسبت داد.
از لحظه ای که این دکترمعتاد تروریست وبنیادگرائی دهان باز می کند هر آدم عاقلی سریعا به وضعیت خطیر روانی و روحی او پی میبرد وبه تنها چیزی که فورا و بطور اورژانس نیاز دارد مراجعه به یک روانکاو ویا کلینک روانشناسی است.
او که خودش ناسلامتی پزشک است، در وضعیت "نمک گندیده" بسر می برد ونمی خواهد این بیماری را که عود کرده و از مرحله درمان عادی گذشته را  قبول کند. حالا با این مزاج خراب مشاورت هم می دهد ونسخه هم می پیچاند. اما چون دست پرورده آخوند خامنه ای است ، داروی تجویزی او نیز لاجرم از ترکیب، دین فروشی ودجالیت،دروغ وفرافکنی، همراه با انزوای شدید که فقط بعد ازسرکوب ملت و یک شکم پرخوردن ازاختلاس، دزدی و چپاول مال مردم وصدور بنیادگرائی وتروریسم آنهم در فاز سرنگونی، پس از تدخین لازم ومکفی باید میل کند( منظور شخص عظما وبسیجیان گیج شده می باشد) است
این دکتر تروریست داند و پینه دوز که در انبان چیست؟
سایت حکومتی باند ولایت فقیه موسوم به شیعه آنلاین۲۲ آذر نوشت،
ولایتی: آیندهٔ منطقه به نفع اسلام سکولار نیست، بلکه به نفع اسلامی است که در همه  شئون زندگی مردم دخالت دارد
این همان نتیجه معالجات ومشاورتها به ولی فقیه است که بزبان آخوندی می گوید، منطقه دربدر دنبال ولایت فقیه است.لاکن چون این بیماری قابل علاج نیست چند سطر بعد اعتراف می کند که نتیجه درمان لزوما نتیجه بخش نیست ونباید بیخودی امیدوار بود لاجرم مجبور است که تمام آنچه را که میل نموده بالابیاورد..." دبیر کل مجمع بیداری اسلامی درباره اینکه آیا ایران به دنبال حاکم کردن مدل حکومتی خود در کشورهای منطقه است یا نه؟ اظهار کرد: خواسته ملت های مسلمان این نیست که اسلام سکولار حاکم شود، اما این به معنی آن هم نیست که همه کشورها مدل ایران را بگیرند زیرا هر کشوری شرایط خود را دارد.
ولایتی یاداور شد: حتی مصر و تونس که دو کشور شمال افریقا هستند مواضعشان حتی بعد از انقلاب یکی نبوده و باید شرایط بومی را درنظر گرفت، اما مشترکات زیادی نیز میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهایی که انقلاب کرده اند وجود دارد که مهمترین آنها تکیه بر دین اسلام است."
یعنی مردم منطقه مسلمانانی هستند که روی نظام وحکومت ولایت فقیه خط بطلان کشیده اند.
در گفته های این دکتر تروریست ولایت فقیهی تناقضات و...بسیاری  هست که در زیر درج شده است.
شهین سلامی
ولایتی: آیندهٔ منطقه به نفع اسلام سکولار نیست، بلکه به نفع اسلامی است که در همه شئون زندگی مردم دخالت دارد
شیعه آنلاین نوشت:
 نشست خبری دبیرکل مجمع بیداری اسلامی صبح امروز با حضور نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی در محل دانشکده باقرالعلوم (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد.
«علی اکبر ولایتی» در ابتدای این نشست خبری پس از ارایه گزارشی از اقدامات و اهداف برگزاری اجلاس آتی این مجمع به تشریح تاثیر و نقش جوانان در بیداری اسلامی پرداخت. وی در پاسخ به این سوال که آیا حرکت های انقلابی مردم منطقه را بهار عربی می داند یا بیداری اسلامی و آیا سمت و سوی این حرکت ها به سمت لیبرال دموکراسی است یا خیر، اظهار داشت:  در جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری در بهمن ماه سال گذشته عنوان بیداری اسلامی را اعلام کردند و هر چه زمان گذشت پیشامدهای موجود این نظر را تأیید کرد که این اتفاقات بیداری اسلامی است.
وی در بیان علل این عنوان گفت: اول اینکه وجهه مشترک همه کسانی که در میدان مبارزه حاضر شدند شعارهای اسلامی است که سر می دهند، دیگر اینکه به دنبال نماز جمعه حرکت می کنند و در آخر نتایج انتخاباتی است که در این کشورها نشان می دهد احزاب اسلام گرا پیروز انتخابات بوده اند.
دوران کمپ دیوید در مصر تکرار نخواهد شد
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم مصر در رفراندوم به احزاب مسلمان رأی دادند، گفت: در تونس نیز همین اتفاق افتاد و مصر به سمتی خواهد رفت که دوران کمپ دیوید در آن تکرار نخواهد شد و در جهان اسلام امروز بیداری اسلامی حرف اول را می زند.
ولایتی در تبیین تحولات جهان غرب و ارتباط آن با بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا یادآور شد: در هر تحولاتی که اتفاق افتاده برای غربی ها نوید بخش نیست، زیرا علت اصلی آن مشکلات اقتصادی است؛ اما این تحولات نشان می دهد در حوزه های سیاسی غربی ها توان سابق را برای تحمیل خواسته های خود به جهان اسلام ندارند و جهان اسلام نیز نقطه ضعف های سابق را برای پذیرش تحمیلات آنها ندارد.
دوران طلایی آمریکایی‌ها به سر آمده است
وی با بیان اینکه دوران طلایی آمریکایی ها به سر آمده است، تأکید کرد: بعد از فروپاشی شوروی آمریکایی ها دچار توهم شدند و به دنبال بهانه ای که می گشتند عراق و افغانستان را اشغال کردند، اما امروز مقروض هستند و مشکلات سیاسی و نظامی آنها باعث شده که علی رغم میل باطنی خود از عراق عقب نشینی کنند و از افغانستان نیز دیر یا زود عقب نشینی خواهند کرد.
ایران با کشوری بر سر بیداری اسلامی رقابت نمی‌کند
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر آینده رقابت ایدئولوژیک بین ترکیه سکولار و ایران اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با هیچ کشوری بر سر بیداری اسلامی رقابت نمی کند بلکه تشکیل مجمع جهانی بیداری اسلامی به پیشگامی جمهوری اسلامی در قالب یک مجموعه مردم نهاد نشان می دهد، تحولات به سمتی پیش می رود که اسلام سکولار روی دیگر لیبرال دموکراسی است و در میان مردم منطقه جایگاهی ندارد.
وی دلیل این امر را تلاش برای رهایی از استبداد داخلی و خلع ید از استعمار خارجی توسط مردم کشورهای منطقه دانست و گفت: با تفکر اسلام سکولار نمی شود با توسعه طلبی بیگانگان مبارزه کرد و آینده به نفع اسلام سکولار نیست، بلکه به نفع اسلامی است که در همه شئون زندگی مردم دخالت دارد.
محرک تظاهرات کنندگان روسی، غربی‌ها هستند
ولایتی درباره تظاهرات در روسیه پس از برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور، گفت: این یک پرده دیگر از طرح غربی ها را روشن کرد و نشان داد آنها علی رغم ادعای دوستی با روسیه آنجایی که تحولات را به نفع خود ببینند به ضرر این کشور دخالت می کنند.
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: محرک تظاهرکنندگان غربی ها و مشخصاً امریکایی ها هستند و پیش بینی من این است تظاهراتی که با تحریک غربی ها ایجاد شده راه به جایی نخواهد برد، بلکه به عنوان یک سیاست کوتاه نگر غربی می تواند روسیه را از آنها دور کند و من این تظاهرات را تظاهراتی اصیل در راستای منافع ملت روسیه نمی بینم.
حکومت بشار اسد ریشه دار است و سقوط نمی‌کند
مشاور روابط بین المللی مقام معظم رهبری درباره نقش عربستان سعودی و ترکیه در تظاهرات علیه بشار اسد در سوریه اظهار کرد: به نظر می رسد بعضی از کشورهای منطقه دخالت هایی در سوریه دارند که به نفع خود آنها نیست به این دلیل که در سوریه اغلب مردم خواستار جلوگیری از دخالت بیگانگان هستند.
وی درباره دخالت کشورهای همسایه در امور داخلی سوریه گفت: به کشورهای همسایه چه ارتباطی دارد که در خاک سوریه دخالت می کنند و اگر قرار باشد چنین دخالت هایی مجاز شمرده شود دیگر هیچ کشوری در منطقه مصون نخواهد بود و از طرف دیگر حکومت بشار اسد حکومت ریشه داری است و ما پیش بینی نمی کنیم که این دولت سقوط کند و کشورهای منطقه اگر قرار باشد در امور داخلی سوریه دخالت کنند با طناف امریکایی ها و صهیونیست ها به چاه رفته اند.
ولایتی در واکنش به اظهارات برهان غلیان درباره آینده سیاست خارجی سوریه در صورت سقوط رژیم بشار اسد و قطع ارتباط این کشور با ایران و حزب الله تأکید کرد: برهان غلیان گماشته امریکایی ها و صهیونیست هاست که در ترکیه مستقر است و بررسی همین سخنان که نسبت به امریکا و اسراییل ملایمت نشان داده و نسبت به حزب الله و جمهوری اسلامی موضع دارد بدون مطالعه سوابق اطلاعاتی این فرد مشخص می کند این آدم گماشته غربی ها در سوریه است.
آفتاب امپراتوری انگلیس دهه‌ها پیش غروب کرده است
علی اکبر ولایتی در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی تنظیم روابط ایران با عربستان با وجود تلاش ایران در زنده نگه داشتن انقلاب های مردم منطقه از راه مجمع بیداری اسلامی اظهار کرد: این که در ایران یک سازمان مردم نهاد وجود داشته باشد که از حقوق مسلمانان دفاع کند یک اتفاق شناخته شده در جهان است اما مواضع ایران با کشورهای دیگر مشخص است و تلاش سازمان های مردم نهاد برای دفاع از حقوق مردم منطقه نیز از حقوق مشخص شده آنهاست.
تحولات سوریه با مصر متفاوت است
وی افزود: آنچه در سوریه می گذرد با آنچه در مصر می گذرد متفاوت است، زیرا غربی ها و اسرائیلی ها از اتفاقات مصر ناخوشنود هستند و از آنچه در سوریه می افتد احساس رضایت دارند.
ولایتی درباره آینده تحولات سوریه تصریح کرد: در آینده دولت سوریه به مرور بر مشکلات فائق آمده و از قله مشکلات خواهد گذشت.
صالحی اهل کرنش نیست
مشاور بین المللی مقام معظم رهبری درباره موضع وزارت امور خارجه در رابطه با انگلستان و اینکه آیا وزارت امور خارجه در برابر این کشور کرنش به خرج داده است یا خیر، تصریح کرد: دکتر صالحی اهل کرنش نیست، ایشان فرد شایسته ای است و سابقه طولانی در کار سیاسی دارد.
وی با اشاره به موضع ایران درباره انگلیس، گفت: موضع جمهوری اسلامی درباره انگلیس روشن است و از حدود ۲۰۰ سال پیش که انگلیسی ها در ایران اعمال نفوذ کردند در مقاطع مختلف هر آنچه توانستند علیه منافع ملت ایران انجام دادند.
رابطه با انگلیس باشد یا نباشد برای ما فرقی نمی کند
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی ادامه داد: انگلیسی ها در هر حرکتی که سازمان ملل علیه ایران انجام داد، نقش داشته اند و در شرایط سخت اقتصادی بانک مرکزی ایران را تحریم کردند آنها هنوز فکر می کنند آفتاب امپراتوری غروب نمی کند. بفرمایید دهه هاست که غروب کرده است.
وی افزود: انگلیسی ها با ما رابطه داشته باشند و نداشته باشند برای ما فرقی ندارد و اگر روابطشان گسترده تر باشد توطئه هایی که علیه ما می کنند بیشتر خواهد بود.
ناامنی های عراق و افغانستات علت خارجی دارد
ولایتی درباره موضع گیری مجمع در رابطه با گروه های تندروی اسلامی در افغانستان تأکید کرد: از مسلمان مومن بر نمی آید که عده ای مسلمان دیگر را در عزاداری روز عاشورا به قتل برسانند در افغانستان چنین اتفاقاتی سابقه نداشته و دامن زدن به ناامنی در عراق و افغانستان علت خارجی دارد.
دبیر کل مجمع بیداری اسلامی درباره اینکه آیا ایران به دنبال حاکم کردن مدل حکومتی خود در کشورهای منطقه است یا نه؟ اظهار کرد: خواسته ملت های مسلمان این نیست که اسلام سکولار حاکم شود، اما این به معنی آن هم نیست که همه کشورها مدل ایران را بگیرند زیرا هر کشوری شرایط خود را دارد.
ولایتی یاداور شد: حتی مصر و تونس که دو کشور شمال افریقا هستند مواضعشان حتی بعد از انقلاب یکی نبوده و باید شرایط بومی را درنظر گرفت، اما مشترکات زیادی نیز میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهایی که انقلاب کرده اند وجود دارد که مهمترین آنها تکیه بر دین اسلام است.
رسانه‌های کشورهای عربی حوادث بحرین را به صورت انتخابی پخش می‌کنند
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پاسخ به سوال پانا درباره پوشش خبری حوادث بحرین توسط رسانه های کشورهای عربی، اظهار داشت: تا آنجایی‌ که به رسانه های جمهوری اسلامی مربوط می شود این رویدادها را پوشش می دهند، اما رسانه های کشورهای عربی به صورت انتخابی با این حوادث برخورد می کنند.
وی افزود: بحرین کشور همسایه ماست و مردم آن خواسته های مشروعی دارند که ما از این خواسته ها حمایت می کنیم بدون اینکه در امور داخلی بحرین دخالت کنیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر