۱۳۹۰ آذر ۲۹, سه‌شنبه

آخوند مهدوی کنی در خشت خام چه می بیند!؟



سه‌شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۰ / ۲۰ دسامبر ۲۰۱۱
مختصر ومفید،اسقاط النظام!؟
بدون تردید در یک کلام حکومت آخوندی به اعتراف دوست ودشمن، درون وبیرون از رژیم، غرب وشرق، خودی وغیر خودی از پایان کار حاکمیت ضد ایرانی وضد انسانی ولایت فقیه خبر می دهند.
البته هر کس به زبانی وهر کس بیانی! آخوند مهدوی کنی که آمده بود تا خامنه ای و رژیم را از گرداب سرنگونی خارج کند و آشتی در جنگ گرگها بر پا نماید ، ابتدا با هارت و پورت باندها چنان وارد سگ دعواها شد که گوئی همین فردا همه مطیع ولی فقیه شده وآب رفته به جوی حشک شده ولایت باز می گردد.
اما بعد از چند ماه این آخوند چلغمون خود را که برای زدن چغکهای باند ولی فقیه نشانه رفته بود دمش را لای پایش گذاشت ودستها را بالا کرد واینک به اعتراف ایادی بیت ولایت دست از پا درازتر در گرداب چنگ گرگها در خشت خام سقوط کل نظام را می بیند. روز گار  غریبی است ناجی خودش غرق شده و به هر حشیشی متشبث شده است!
سایت حکومتی فردا۲۹ آذر:خطر تضعیف روحانیت و یکه تازی منحرفان و اخباریون
آیت الله مهدوی در خشت خام چه می بیند!؟
تضعیف روحانیت با هدف های خاص و همچنین ملتهب کردن فضای سیاسی از مهمترین برنامه هایی است که جریان انحرافی بدنبال آن است. وقتی پای روحانیت از میدان سیاست و اجتماع کوتاه شد و فضای سیاسی هم مشوق و ملتهب شد تا تشخیص سره از ناسره دشوار شود، آنگاه جریان های خاص زاویه دار با نظام در موضع قدرت قرار می گیرند و این فرصت را می یابند که اهداف خود را اجرایی نمایند. با این وصف بیراه نیست اگر گفته شود آیت الله مهدوی کنی با درک چنین شرایطی است که قدم به میدان گذاشته و تحرکات او منحصر به انتخابات مجلس نهم و وضعیت گروه های سیاسی اصول گرا نیست.
 آیت الله مهدوی کنی  این روزها در حالی نقش ویژه ای در گردهم آوری اصول گرایان و آماده کردن آنها برای انتخابات مجلس نهم ایفا می کند که شاید برای برخی از فعالان و تحلیل گران سیاسی، حضور وی در این عرصه همراه با علامت تعجب و سوالهای زیادی باشد.   آیا وضعیت جبهه اصول گرایان به نحوی  است که رها شدن از آن تنها از عهده بزرگانی چون او بر می آید؟ آیا خطر قدرت گیری رقبای سنتی  جدی شده است؟ 
 به لیست این سوالات می توان پرسش های دیگری را هم افزود و آنگاه به این سوال رسید که اگر پاسخ همه آنها مثبت باشد، آیا باز هم ارزش آن را داشت که شخصیت آرام و میانه روی چون آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری وارد چنین عرصه ای از سیاست شود که حکم ریسک را دارد.
اظهار نگرانی درباره تضعیف روحانیت و هشدار درباره برنامه های مشکوک برای تغییر ساختار نظام در چند ماهه گذشته از طرف کارشناسان و تحلیل گراین سیاسی معتقد به نظام بارها شنیده شده است. این هشدار ها از زمانی بیشتر و جدی تر شد که به تدریج برنامه ها و تحرکات جریانی در پیرامون دولت آشکارا شد. این جریان سیاسی که به « جریان انحرافی» موسوم شده اهداف و آمالی را دنبال می کند که مسلما روحانیت را در مقابل تحقق آن خواسته ها می بیند. جریان موسوم به انحرافی زمانی می تواند خطرناک باشد که با باقی مانده های جریان فتنه همسو و موتلف شود. مساله ای که خبرهای غیر رسمی حکایت از نزدیکی و اشتراک اهداف آنها دارد.
بلکه او در پس این اتفاقات و تحولات سیاسی، خطرها و نگرانی هایی را احساس می کند که حکایت همان مثل معروف است :« آنچه جوان در آیینه بیند، پیر در خشت خام می بیند».  باید پای نظام و حفاظت از آموزه ها و اصول اخلاقی آن در میان باشد که رئیس مجلس خبرگان رهبری آبرو و دهه ها سابقه مبارزاتی و سیاسی خود را اینک به میدان آورده است.
 روحانیت که از میدان خارج شود و افراط گرایان میدان دار شوند، به جرات می توان گفت که انقلاب اسلامی هم از راه خود منحرف، استحاله شده است. میدان داری روحانیت  انقلابی و اعتدال و میانه روی دغددغه های این روزهای آیت الله مهدوی کنی است که چه بسا رمز ماندگاری و پیشرفت انقلاب اسلامی هم هست. 
زهی خیال باطل!
مختصر ومفید،الشعب یریداسقاط النظام!؟
دیکتاتور به پایان سلام کن.
سید صبا حسینی

۱ نظر:

  1. سلام
    چیز خاصی نمیبینه مثلا

    1- منافع مادی (ریالی و ارزی ) خودش و اقازاده هاش
    2- حفظ قدرت و نفوز سیاسی که یک روزی خوابش رو هم نمیدید
    3- اینکه منافع شخصیص خیلی مهم تر از حق الاناس و خدا و پیغمبر و این حرفاست .چون خودش میدونه این داستانها که واسه مردم سر ممبر میبافند چیزی جز وسیله ای برای تحمیق هرچه بیشتر مردم نیست
    4- واینکه این دارو دسته دجال و بی سواد رو با چیزی جز دیکتاتوری و زور نمیشه سر کار نگه داشت و حالا که یک دیکتاتور از تیره خودش مسولیت اجرای این کار رو به عهده گرفته باید حتی به بهای ناموس زنش هم که شده ازش حمایمت کنه تا بتونه منافع مالیشو حفظ کنه و
    خلاصه همون چیزای که کلا اخوندهای دیگه تو خشت خام میبینند

    پاسخحذف