۱۳۹۳ شهریور ۱۴, جمعه

نگراني از جام زهرحقوق بشر و آرزوي تشكيل «كمپين جهاني



رژيم ضدبشري آخوندي در بحبوحة سركشيدن جام زهر اتمي, ناگهان با شوك مرگ آور تحولات عراق مواجه شد كه به گفته رئيس جمهور برگزيدة مقاومت صدبار كشنده تر از جام زهر اتمي است. در همين رابطه خبرگزاري نيروي تروريستي قدس از ترس سرازير شدن جام زهر حقوق بشر به حلقوم ولي فقيه ارتجاع به نقل از سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ارتجاع نوشت:
«ما ديديم بعضي اوقات كشورها براي اعدام يك قاچاقچي چه سر و صدايي مي‌كنند، بيانيه صادر مي‌شود، سيستم حقوقي كشور را زير سؤال مي‌برند و... ولي ما... نتوانستيم اين نظام حقوق‌بشر جهاني را زير سؤال ببريم و توجه افكار عمومي را جلب كنيم.»
پدرخواندة تروريسم بين المللي و بزرگترين ناقض حقوق بشر در جهان بعد از 60 بار محكوميت بين المللي به خاطر نقض حقوق بشر, طلبكار اين است كه ترفندهايش براي مخدوش كردن «نظام حقوق بشرجهاني» بي فايده بوده است.
براي اين منطور يكي از شعبه هاي وزارت اطلاعات با تاكتيك «آي دزد, آي دزد» و در منتهاي وقاحت خود را در جاي متولي حقوق بشر نشانده و مي نويسد: «حقوق بشر نيز در دنياي کنوني به بدترين شکل از سوي صاحبان قدرت و بدون کوچکترين ترسي از مجازات نقض مي شود. روزانه صدها خبر و گزارش از اقدامات ضد حقوق بشري گروه‌هاي تروريستي مثل داعش، القاعده، طالبان و گروهک (مجاهدين) در رسانه‌هاي بين المللي و داخلي منتشر مي شود و بر ضرورت برخورد با آنها نيز تاکيد مي شود.» يعني مي خواهد با يك تير چند نشان بزند و با زير سوال بردن نظام حقوق بشرجهاني, خودش را متولي حقوق بشر جابياندازد و با گذاشتن مجاهدين در كنار داعش و القاعده و ...بر ضرورت برخورد با آنها تأكيد كند.
همان سايت گشتاپوي آخوندي براي برآورده كردن اين منظور دست به كار راه اندازي «كمپين جهاني مجازات گروههاي تروريستي و ناقض حقوق بشر» شده و مي نويسد: «ازآنجايي که هيچ اميدي به برخورد دولت‌ها و سازمانهاي بينالمللي با ناقضين حقوقبشر وجود ندارد. لذا بهنظر ميرسد بهترين راه رسيدن به اين هدف تشکيل کمپين جهاني مجازات گروههاي تروريست و ناقض حقوقبشر است.»
بعداز سرهم بندي كردن اين همه صغري و كبري, و بعداز 8 سال گذشته كه در حاكميت مالكي از هيچ جرم و جنايتي عليه مجاهدين فروگذار نكرده و بجايي هم نرسيده اند, راه كار را در اين ديده اند كه ناقضين حقوق بشر! را از راه قانون از ميدان بدر كنند, قبل از هر كسي سران جرم و جنايت مي دانند كه اين ياوه هاي غيرجدي و خنده دار, صرفاً مصرف داخلي دارد. ولي فقيه ارتجاع بعداز جام زهر اتمي كه جام زهر عراق هم روي آن آمده است در نگراني از جام زهر حقوق بشر, به دست و پا افتاده و دنبال دستآويزي براي گريز است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر