۱۳۹۳ بهمن ۳, جمعه

اندر افاضات شیخنا!!


همین الان یهویی این سؤال به ذهنم رسید که چرا آخوند مصباح یزدی دیروز تو جمع مشتی از این بچه طلبه ها گفته: «دولت باید بیش از شکم مردم به فکر دین آنها باشد.»
راستی مگه نشنیدیم که از قول بزرگان دین می گن «لامعاش لامعاد!» یعنی اگه شکم مردم سیر نباشه از معاد هم خبری نیستش؟.» همین آخوندا بودند که رو منبرها از قول امام اول شیعیان می گفتن که «در تعجبم گرسنه ای و بر روی همه شمشیر نمی کشی!!.»
بخودم گفتم: «بابا تو دیگه چقدر ساده ای.» «اون حرفها مال آن دوران بود.» «دوران طاغوت.» «مگه کم دیدی که آخونده وقتی به قدرت رسید صبح یه چیزی گفت و عصر یک چیزی دیگه.»
خوب تازه اگه مصباح یزدی تو عمرش یه حرف راست هم زده باشه، همین یکیه. چون اگه بنا باشه دولت به نان و آب مردم برسه اونوقت این حیوونات دهان گشاد که به اسم «طلبه» زیر منبر مصباح نشستن چطوری شکم گنده صاحب مرده شون رو که از «چاه فاضلاب» هم بزرگتره، پرکنند.
خوب اگه بنا باشه که همه از نون و آب برخوردار باشن، اونوقت این رحیمی معاون اول احمدی نژاد از کجا بتونه اونهمه پولو بالا بکشه و تازه دو قورت و نیمش هم باقی باشه که بابا من همه تون از جمله به همین قاضی خودم هم خوروندم. ای بشکنه این دست که نمک نداره!!
از کجا اون پاسداره که که قبل از انقلاب یه شکم سیر سر سفره بابا و ننه اش نخورده بود، بتونه تو کانادا و انگلیس و خلاصه ینگه دنیا، کاخ بخره و آقا زاده اش یه پاشون تو دوبی باشه و یه پاشون هم تو آمریکا ....
از کجا خاوری بتونه با یه عذرخواهی از «مقام ولایت» بعد از اونهمه ارتشاء و دزدی بره کانادا و هر چه پیغوم و پسغوم هم که بابا «اقا» بخشیده تت، گور بابای ملت. هر چه می خواند بگن، بگن. بازهم اونجا جا خوش کنه و برنگرده...
...
بعد اونوقت چه فرقیه بین مردم کوچه و بازار و «عاشقان ولایت»؟. ها؟ خدا رو خوش میاد که «اینهمه پاسدارا تو جبهه جون و خون بدن که به نون و آب مردم رسیدگی بشه و بعد مثلا «رزمندگان اسلام» و «جانبازان» برند تو صف نونوایی وایستند مث دیگرون نون بگیرند؟.
یا اینکه بقول مصباح تو همین حرفاش یه سال اگه دیدن که اینا نرفتن مکه تا اونجا به دهن «استکبار» و «شیطان بزرگ» و «آل سعود» بکوبند، دولت باید از نون و آب مردم بزنه تا اینا رو مفتکی روونه مکه کنه که مبادا «اسلام عزیز» یه جاش خدای ناکرده ترک برش داره....
خوب حق داره دیگه....
ع - ی
۲۳ ژانویه ۲۰۱۵

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر