۱۳۹۰ بهمن ۲۰, پنجشنبه

من یک لباس شخصی هستم!


آخوند حمید رسایی نماینده مجلس، من یک لباس شخصی هستم!




آخوند حمید رسایی٬ عضو ارشد «جبهه پایداری»! نماینده کنونی مجلس در قیام ۸۸ بعنوان لباس شخصی مستقیما در سرکوب قیام کنندگان شرکت داشته است.

بنابر گزارش خبرگزاری حکومتی وابسته به سازمان بسیج دانشجوئی در ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ آخوند رسائی در روز چهارشنبه ۱۹ بهمن۱۳۹۰ در جمعی از گروه از طلاب قم گفت: من خود در فتنه ۸۸ موتور سوار شدم و با لباس شخصی به خیابان به مقابله با فتنه رفتم و در خیابان برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس را دیدم که پارچه‌ای سبز بسته بودند و شعار می‌دادند!!
با افزایش تنش‌ها میان اصولگرایان (حامیان خامنه ای) در آستانه انتخابات مجلس نهم٬ اعضای «جبهه پایداری» و «جبهه متحد اصول‌گرایان» حملات و انتقاد‌های تندی متوجه یکدیگر می‌کنند.
http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=33683:2012-02-10-00-43-32&catid=16:2009-10-10-12-51-04&Itemid=56

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر