۱۳۹۰ شهریور ۲۲, سه‌شنبه

تاکید بر خشونت بی حد و مرز.




بهار عرب، بوی تعفن و گندیدگی دیکتاتورهای سقوط کرده را به مشام دیکتاتورهای هنوز در قدرت و منجمله دیکتاتوری ولایت فقیه رسانده است. حضور سه دهه حکومت جنایت بار جمهوری اسلامی تجربه ای برای مردم منطقه خواهد بود و بر همین منظر برقراری یک حکومت دینی از نوع حکومت ایران در ردیف آرزوهای بر باد رفته رژیم ایران است که خود در مرحله فروپاشی است.
مشاور عالی سرکرده سپاه پاسداران روز یکشنبه 20 شهریور، به خشونت عریان و بی حد و مرز حکومتی تاکید کرد. وی با اشاره به دستاورد جنایتکارانه رژیم در سرکوبی قیامهای خیابانی در دو سال گذشته، در حقیقت به شکنجه، زندان و سر به نیست کردن هر آن کس که در مقابل رژیم ایستاد، اعتراف می کند. محمد حسین صفار هرندی، مشاور عالی سرکرده سپاه پاسداران می گوید:«فتنه گران دیگر جرات حضور خیابانی ندارند». گفته تهدید آمیز این چهره پلید رژیم، نشاندهنده وحشت از حضور مردم در خیابانها است. ادعای این مشاور سپاه در حالی مطرح می شود که مردم در ارومیه و تبریز شجاعانه به خیابان آمدند. تحولات و رویدادهای کشورهای عربی با ویژه گی حضور خیابانی این وحشت را دوچندان می کند.
پاسدار صفار هرندی وقتی در بررسی رویدادها به سوریه می رسد همه ادعاهای پیش گفته اش را بر باد می دهد و قیام دلیرانه مردم سوریه را «نتیجه دخالت آشکار اسرائیل و برخی از دولتهای منطقه» اعلام می کند.................................
زینت میرهاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر